Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oprac. P. R.

08 czerwca 1993 | Ekonomia | PR

Oprac. P. R.

Walka o klienta

Vauxhall Motors, brytyjska filia General Motors poszła śladem konkurentów, Forda i Rovera w walce o klientów na rynku samochodowym. Podobnie jak Ford proponuje zamianę samochodu na dowolny inny model w ciągu 30 dni od dnia zakupu pierwszego, o ile nabyty pojazd nie przejechał w tym czasie więcej jak 1600 km. Rover poszedł dalej -- oprócz wymiany przewiduje możliwość zwrotu gotówki. Vauxhall rozszerzył ofertę z 1991 r. wobec pojazdów używanych. Sam pomysł pochodzący z USA, a przedostający się obecnie do Europy Zachodniej, ma pomóc klientom w zmniejszeniu ich zaniepokojenia i zdenerwowania z powodu dokonania tak dużego zakupu. W okresie styczeń-maj sprzedaż samochodów w W. Brytanii wzrosła o 9 proc. Jest to jedyny rynek europejski, który odnotował wzrost. Producenci podejmując nowe inicjatywy chcą utrwalić tę tendencję. (AFP)

Brak okładki

Wydanie: 55

Spis treści
Zamów abonament