Jak wypaść lepiej
Zasady te wynikają przede wszystkim z ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn. DzU z 2003 r. nr 153, poz. 1503 ze zm., dalej uoznk).
Przy tworzeniu spotów należy pamiętać, aby internetowa reklama: - pozostawała w zgodzie z dobrymi obyczajami, nie uchybiała godności człowieka oraz nie łamała prawa, - nie wprowadzała klienta w błąd i nie wpływała w ten sposób na jego decyzję co do nabycia towaru lub usługi, - nie odwoływała się do uczuć klientów przez wywoływanie lęku, wykorzystywanie przesądów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta