Konferencja z bankietem i upominkami
Wydatki na reklamę publiczną mogą być kosztem uzyskania przychodów bez ograniczeń. Natomiast w przypadku reklamy niepublicznej bądź reprezentacji musimy pamiętać o limicie (0,25 proc. przychodu). Limit ten wynika z art. 23 ust. 1 pkt 23 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. Dlatego tak bardzo ważne jest rozróżnienie, do jakiego kręgu odbiorców skierowane są działania reklamowe.
KONFERENCJE PRASOWE - BEZ OGRANICZEŃJak czytamy w wyjaśnieniach Ministerstwa Finansów z 28 listopada 1995 r. (PO 4/AK-722-916/95): "Przez reklamę publiczną należy rozumieć reklamę skierowaną do szerokiego, niezindywidualizowanego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta