TVP: więcej z reklam
W tym roku TVP zanotuje 4-5 proc. wzrost wpływów z reklam - ocenia Zbigniew Badziak, dyrektor Biura Reklamy spółki, która w ofercie handlowej na ten rok urealniła ceny reklamy, obniżając stawki, ale ograniczając wysokość rabatów. Ubiegłoroczne wpływy reklamowe TVP wyniosły ok. 970 mln zł. - TVP uzyskała też ok. 550 mln zł z abonamentu, który płaci ok. 54 proc. widzów - powiedział Tomasz Posadzki, dyrektor Biura Zarządu i Spraw Korporacyjnych TVP podczas konferencji Impactor, podsumowującej 2004 rok w branży reklamowej. • Do ponad 250 mln zł powinna wzrosnąć w tym roku wartość rynku usług agencji Public Relations - ocenił Rafał Szymczak, prezes Związku Firm PR. To prawie 60 proc. więcej w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy wartość rynku szacowano na 160 mln zł.
A.B.