Wyróżnij się albo zgiń
Przeciętny Japończyk nie wie o Polsce prawie nic. Jest dla niego krajem zimnym‚ ciemnym‚ biednym i smutnym. Takim‚ w którym nic przyjemnego się nie dzieje‚ od którego lepiej trzymać się z daleka.
Japońska elita kocha Chopina. Przeciętny Japończyk ceni Chopina‚ nawet jeśli go nie słucha. Dobrze wie‚ że Chopin to wielka sztuka‚ kreatywność i piękno. Że to wielka klasa. Natomiast zwykle nie kojarzy Chopina z Polską.
Zatem marka Polska dla przeciętnego Japończyka nie istnieje‚ a jeśli już istnieje to ma znak jednoznacznie ujemny. Marka Chopin za to istnieje bardzo wyraziście i ma znak jednoznacznie dodatni.
Tego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta