Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Najbezpieczniej zastosować dwie dobre metody

01 lipca 2005 | Dobra firma | BM

WARTO ZAINWESTOWAĆ W OZNAKOWANIE SAMOCHODU, BO MOŻE ONO BARDZIEJ ZNIECHĘCIĆ ZŁODZIEJA NIŻ WYJĄCY ALARM Najbezpieczniej zastosować dwie dobre metody Znakowanie standardowe, ale też takie zabezpieczenia jak znaczniki radiowe czy niewidoczne DNA Auto spowodują, że samochód stanie się bezwartościowy dla złodzieja. Ani pojazdu, ani uzyskanych z niego części nie będzie można sprzedać bez dużego ryzyka

Według policyjnych statystyk ponad 80 proc. samochodów jest kradzionych po to, by rozłożyć je na części. Jak twierdzą specjaliści, niestety nie ma takich zabezpieczeń, z którymi złodziej nie da sobie rady. Jak wykazały testy policyjne, pokonanie zabezpieczeń fabrycznych, w zależności od marki, zajmuje od 15 sekund do 2 minut. Według wyliczeń Europejskiego Instytutu Zarządzania mała firma, której skradziono samochód dostawczy, ponosi o 20 proc. większe straty niż firma duża, ponieważ brak środka transportu nie tylko nie pozwala jej na należyte obsłużenie dotychczasowych klientów, ale wymusza rezygnację z intensywnego poszukiwania nowych.

Kradzieże można utrudnić choćby przez znakowanie pojazdów. Metod jest wiele, bardziej i mniej złożonych. Najlepsze efekty daje ich łączenie; wtedy są większe szanse na identyfikację pojazdu, a to najbardziej zniechęca złodziei. Każde oznakowanie powinno być tak wykonane, by jego usunięcie było kosztowne i czasochłonne, a najlepiej - niemożliwe. ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3573

Spis treści

Ekonomia

Armatorzy razem
BSE z Teksasu
BT w Polsce
Bankructwa u progu sezonu
Barlinek: zapisy we wrześniu
Bezrobocie spada, optymizmu brak
Borealis sprzedana
Będzie nowy szef produkcji
Chętnych do zwiększenia produkcji nie zabraknie
Co będzie w komunikacie fed
Delphi bez akumulatorów
Droga ropa, winien OPEC
Dwa kontrakty PBG
Enea zwiększa sprzedaż
Ferrovial Inmobiliaria w Polsce
Fiat bez Fabrice d'Arche
Fiskus przekracza granice
GE podwoi obroty
Gdy minister idzie do biznesu
Grupa Lotos: Umowa z Norwegami
Inwestycje Elektrowni Kozienice
Japonia: ustawa o firmach
Kadry
Kijów patrzy na Zachód
Kolej na buty
Komentarz giełdowy
Koncesjonariusze dostaną mniej
Konflikt w Inteligo
Konkurencja kosztem rolników
Koszty muszą być niższe
L'Oréal: akcje skupione
Lew plastikowy i bez czterech zer
Lipcowa oferta
Marek Belka był autorytetem, więc doradzał
Mała spółka, duże plany na przyszłość
Mniej polityki, więcej fachowców
Moment na wycofanie się
Nadzieje na euro
Najpierw podatek od dochodów
Niemcy: zarobki jawne
Niespodziewana nadwyżka
Niewielkie firmy dominują
Niewielu chętnych na metale szlachetne
Nowa rada, nowy prezes
Nowe prawo zagrożone
Nowe rejsy przewoźnika
Nowy TUW
Obligacje skarbowe nadal w cenie
Orfe kupiło Cefarm
Oszczędnie w Turcji
Pernod Ricard podwyższy kapitał
Pieniądze na inwestycje
Podwyżka stóp w USA
Polsko-niemieckie spółki
Ropa tanieje
SPÓŁKI GIEŁDOWE
Stabilne Kielce
Szansa na lepszy rating
Telekomunikacyjna hossa
Tell chce wejść na giełdę
ThyssenKrupp: mniej stali
UE: deficyty
UE: lekkie wahania
USA: stopy w górę
Unocal: lobbying Chińczyków
VW: nagła dymisja
Velux planuje rozbudowę
W czwartek przegoniliśmy Polskę
W orbicie zainteresowań północ i wschód kontynentu
Większe kompetencje BGK
Wszędzie dobrze, w Internecie najlepiej
Wydarzenia dnia
Wólczanka zostawi zakłady
Zapisy na PC Guard
Zamów abonament