Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

To tylko awaria

01 lipca 2005 | Dobra firma | kż

NAPRAWA SAMOCHODU To tylko awaria Usterkę można szybko i tanio usunąć w warsztatach szybkich napraw albo drożej i profesjonalnie w autoryzowanych stacjach obsługi. Wybór powinien zależeć od tego, jak skomplikowana jest naprawa

Małe i średnie firmy swoje samochody służbowe mogą serwisować tradycyjnie w autoryzowanych stacjach obsługi lub skorzystać z oferty sieci stacji szybkich napraw, a jeśli działają lokalnie - z usług niezależnego warsztatu. Każde rozwiązanie ma swoje słabe i mocne strony. Wiele zależy od oczekiwań firmy.

- Klienci coraz częściej wybierają warsztaty, gdzie mają bardzo szeroki zakres usług. Wąsko wyspecjalizowane stacje, gdzie wykonuje się na przykład tylko naprawy amortyzatorów czy opon, cieszą się coraz mniejszą popularnością - stwierdza Adam Karpiński, kierownik obsługi klienta flotowegowInter Cars, firmy będącej właścicielem sieci stacji fast-fit Q-service oraz Auto Crew. Według niego dobrze jest, jeśli warsztat jest zrzeszony w jakiejś sieci, bo to oznacza tańszy dostęp do części zamiennych ze względu na ich hurtowy zakup. W tego typu punktach można też liczyć na różnego rodzaju promocje czy rabaty, np. na określony model amortyzatorów czy innych części zamiennych. Ponadto firmy mające własną sieć dysponują odpowiednim know-how oraz wyposażeniem warsztatu.

Szybko i tanio

Stacje szybkiej obsługi zajmują się przede wszystkim prostymi naprawami różnych marek...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3573

Spis treści

Ekonomia

Armatorzy razem
BSE z Teksasu
BT w Polsce
Bankructwa u progu sezonu
Barlinek: zapisy we wrześniu
Bezrobocie spada, optymizmu brak
Borealis sprzedana
Będzie nowy szef produkcji
Chętnych do zwiększenia produkcji nie zabraknie
Co będzie w komunikacie fed
Delphi bez akumulatorów
Droga ropa, winien OPEC
Dwa kontrakty PBG
Enea zwiększa sprzedaż
Ferrovial Inmobiliaria w Polsce
Fiat bez Fabrice d'Arche
Fiskus przekracza granice
GE podwoi obroty
Gdy minister idzie do biznesu
Grupa Lotos: Umowa z Norwegami
Inwestycje Elektrowni Kozienice
Japonia: ustawa o firmach
Kadry
Kijów patrzy na Zachód
Kolej na buty
Komentarz giełdowy
Koncesjonariusze dostaną mniej
Konflikt w Inteligo
Konkurencja kosztem rolników
Koszty muszą być niższe
L'Oréal: akcje skupione
Lew plastikowy i bez czterech zer
Lipcowa oferta
Marek Belka był autorytetem, więc doradzał
Mała spółka, duże plany na przyszłość
Mniej polityki, więcej fachowców
Moment na wycofanie się
Nadzieje na euro
Najpierw podatek od dochodów
Niemcy: zarobki jawne
Niespodziewana nadwyżka
Niewielkie firmy dominują
Niewielu chętnych na metale szlachetne
Nowa rada, nowy prezes
Nowe prawo zagrożone
Nowe rejsy przewoźnika
Nowy TUW
Obligacje skarbowe nadal w cenie
Orfe kupiło Cefarm
Oszczędnie w Turcji
Pernod Ricard podwyższy kapitał
Pieniądze na inwestycje
Podwyżka stóp w USA
Polsko-niemieckie spółki
Ropa tanieje
SPÓŁKI GIEŁDOWE
Stabilne Kielce
Szansa na lepszy rating
Telekomunikacyjna hossa
Tell chce wejść na giełdę
ThyssenKrupp: mniej stali
UE: deficyty
UE: lekkie wahania
USA: stopy w górę
Unocal: lobbying Chińczyków
VW: nagła dymisja
Velux planuje rozbudowę
W czwartek przegoniliśmy Polskę
W orbicie zainteresowań północ i wschód kontynentu
Większe kompetencje BGK
Wszędzie dobrze, w Internecie najlepiej
Wydarzenia dnia
Wólczanka zostawi zakłady
Zapisy na PC Guard
Zamów abonament