Zabrać klienta konkurencji
Usługi finansowe reklamują nie tylko poważni panowie w ciemnych garniturach, ale także roznegliżowane dziewczyny na skuterach czy znani aktorzy przemawiający do zdrowego rozsądku klientów. Ulotkę z ofertą konkurencyjnej instytucji można dostać przed drzwiami innego banku.
Przejdźcie do nasDo niedawna najciekawsze kampanie reklamowe miały te instytucje, które dopiero wchodziły na rynek. Kilka lat temu Lukas Bank zachęcał klientów, przedstawiając się jako instytucja, gdzie można bez kolejek zadbać o swoje finanse, a także napić się kawy. Twórcy konta Inteligo reklamowali je pokazując, że wysokie opłaty i prowizje idą między innymi na marmurowe schody w bankach. Eurobank niezmiennie od ponad półtora roku pyta w reklamach telewizyjnych: co jeszcze możemy dla ciebie zrobić?
- Banki w Polsce tworzą pewnego rodzaju krąg wzajemnej adoracji. Jest jakaś niepisana umowa, że pewnych rzeczy robić nie przystoi. To właśnie powoduje, że większość...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta