Ströer unowocześnia reklamy
Rowerowe taksówki i ekrany na stacjach warszawskiego metra to nowe projekty grupy Ströer Media, jednej z największych firm reklamy zewnętrznej w Polsce. Zgodnie z umową zawartą z firmą Velo Taxi Ströer od sierpnia sprzedaje powierzchnię reklamową na 10 taksówkach rowerowych w Warszawie. Umowa ma obowiązywać do końca października. Ströer, który w całej Polsce ma 17 tys. tablic reklamowych, w tym 15 tys. billboardów, chce inwestować w nośniki multimedialne. Od czerwca firma ma na stacjach warszawskiego metra dwa ekrany, na których wyświetla firmy reklamowe. Ströer Media przewiduje, iż w tym roku rynek reklamy zewnętrznej wzrośnie o 9 proc., czyli tyle samo ile przychody, które w 2004 r. wyniosły 95 mln zł. Zysk netto powinien się zwiększyć o jedną trzecią - w 2004 r. było to 13 mln zł.
a.b.