Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ströer unowocześnia reklamy

22 sierpnia 2005 | Ekonomia | AB

MEDIA. TECHNOLOGIE Ströer unowocześnia reklamy

Rowerowe taksówki i ekrany na stacjach warszawskiego metra to nowe projekty grupy Ströer Media, jednej z największych firm reklamy zewnętrznej w Polsce. Zgodnie z umową zawartą z firmą Velo Taxi Ströer od sierpnia sprzedaje powierzchnię reklamową na 10 taksówkach rowerowych w Warszawie. Umowa ma obowiązywać do końca października. Ströer, który w całej Polsce ma 17 tys. tablic reklamowych, w tym 15 tys. billboardów, chce inwestować w nośniki multimedialne. Od czerwca firma ma na stacjach warszawskiego metra dwa ekrany, na których wyświetla firmy reklamowe. Ströer Media przewiduje, iż w tym roku rynek reklamy zewnętrznej wzrośnie o 9 proc., czyli tyle samo ile przychody, które w 2004 r. wyniosły 95 mln zł. Zysk netto powinien się zwiększyć o jedną trzecią - w 2004 r. było to 13 mln zł.

a.b.
Brak okładki

Wydanie: 3616

Spis treści
Zamów abonament