Każdy chce zarobić na mundialu
Co łączy stacje telewizyjne, agencje reklamowe, linie lotnicze, kolej, firmy transportowe, biura podróży, sklepy z artykułami propagandowymi, właścicieli barów sportowych, operatorów komórkowych i wiele innych firm? Wszyscy będą chcieli zarobić na awansie naszych piłkarzy do finałów mistrzostw świata. I wielu z nich ta sztuka się uda.
W najlepszym czasieWiększość meczów z Niemiec, w przeciwieństwie do tych z Korei i Japonii trzy lata temu, będzie transmitowana wieczorem, czyli w najlepszym czasie antenowym. - Przy sprzedaży reklam oglądalność jest najważniejszym czynnikiem wpływającym na cenę. Na awansie Polaków na pewno skorzystają więc nadawcy. Nie sądzę jednak, żeby oznaczało to dodatkowe pieniądze dla agencji reklamowych. Klienci po prostu inaczej podzielą istniejące budżety -...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta