Żabka rozwija sieć
Spółka Żabka Polska, która prowadzi sieć niewielkich osiedlowych sklepów Żabka, chce mieć do końca tego roku ok. 1800 placówek w całej Polsce. To oznacza ponad 240 nowych sklepów w 2005 r. Spółka szacuje swe tegoroczne wydatki inwestycyjne na 44,1 mln zł i przewiduje, iż jej przychody ze sprzedaży wzrosną do 1 mld 241,5 mln zł. Będą o ok. 14 proc. wyższe niż rok wcześniej. Żabka Polska na razie nie precyzuje swych planów co do publicznej oferty akcji, zapowiadanej pierwotnie na 2005 r. Konrad Napierała, rzecznik spółki, wyjaśnił "Rz", iż akcjonariusze Żabki Polska podejmą ostateczne decyzje w sprawie wprowadzenia firmy na giełdę na przełomie I i II kw. 2006 r.
a.b.