Nieco gorzej niż przed rokiem
Wprawdzie jest to dopiero część raportów - głównie jednostkowych (wyniki skonsolidowane zostaną podane do 14 listopada), jednak zdaniem niektórych analityków ta tendencja może się utrzymać również po publikacji wyników wszystkich spółek za dziewięć miesięcy.
AGORAGrupa Agory przez trzy kwartały wypracowała 116,4 mln zł zysku netto, ponad czterokrotnie więcej niż rok wcześniej. Pomogło w tym utrzymanie w ryzach kosztów operacyjnych mimo 28-proc. wzrostu wydatków na promocję i reklamę (do 96 mln zł). Przychody grupy wyniosły na koniec września 872,9 mln zł, o ponad jedną piątą więcej niż w tym samym okresie ub. roku. Zarówno głównemu produktowi Agory, "Gazecie Wyborczej", jak też jej czasopismom, stacjom radiowym i spółce reklamy zewnętrznej sprzyjało ożywienie reklamowe. Spółka przewiduje, że tegoroczny wzrost rynku reklamowego, który wcześniej szacowała na 10 -11 proc., może wynieść 12 -14 proc. Do dobrych wyników Agory po 9 miesiącach 2005 r. przyczyniły się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta