Zgubiona przesyłka, transport i usługi konserwacji
W październiku wysłaliśmy pocztą, na zamówienie naszego krajowego kontrahenta, towar handlowy, który do niego nie dotarł. Poczta Polska uznała w grudniu naszą reklamację, przyznała odszkodowanie i zwrot kosztów wysyłki. W październiku wystawiliśmy fakturę, obrót z tego tytułu uwzględniliśmy w naszych przychodach i w rejestrze VAT po stronie podatku należnego. Jesteśmy w posiadaniu oryginału i kopii faktury, ponieważ kontrahent odmówił jej przyjęcia, gdy dowiedział się, że poczta prawdopodobnie zagubiła paczkę. Czy możemy anulować fakturę i skorygować deklarację VAT-7 za październik?
Możemy uznać, że za transport towarów do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta