Outsourcing coraz popularniejszy
W 2006 r. usługi outsourcingowe, czyli zlecanie różnych funkcji firmom zewnętrznym, będą zyskiwały na popularności - twierdzą eksperci Unisys. Stanie się tak, mimo że korzyści płynące z outsourcingu wciąż nie są powszechnie rozumiane, a tym bardziej doceniane. W ciągu ostatnich kilku lat, zdaniem ekspertów Unisys, outsourcing był przedstawiany w najlepszym wypadku jako sposób na cięcie kosztów, w najgorszym, jako sposób na wydawanie zaoszczędzonych pieniędzy na usługi informatyczne. - W przyszłym roku przedsiębiorstwa zaczną myśleć o outsourcingu w jedyny rozsądny sposób: posługując się kategoriami biznesowymi - uważa Phil Smith, wiceprezes Portfolio Management w Unisys. Firmy dostrzegą korzyści płynące z outsourcingu: klarowność i bezpieczeństwo operacji, wyższą jakość, sprawniejsze zarządzanie ryzykiem i zmniejszenie kosztów.
a.my.