Polski kibic jest ubogi
19 stycznia 2006 | Ekonomia | PK
PAMIĄTKARSTWO Rynek trofeów, pamiątek i gadżetów sportowych dopiero się u nas rozwija Polski kibic jest ubogi Z badań "Sponsoring Monitor 2004 - 2005" przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia wynika, że sportem interesuje się połowa Polaków, a około trzech milionów z nas to zagorzali kibice. Według szacunków firm na gadżety sportowe wydajemy rocznie 100 - 200 mln zł. To niewiele. Biorąc jednak pod uwagę liczbę osób zainteresowanych sportem, można śmiało stwierdzić, że rynek ten ma spore możliwości rozwoju. Fani sportowi wydają w Polsce na szaliki, koszulki, czapki oraz inne gadżety związane z ich ulubionymi dyscyplinami nawet 200 mln zł rocznie (c) MARCIN ŁOBACZEWSKI
Zbigniew Bożek ze stołecznej firmy...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta