Odporniejsze na kilometry
Spadek sprzedaży spowodowało wycofanie z ruchu starych samochodów. Nowe ciężarówki używają opon całostalowych, trwalszych od gum poprzedniej generacji, tekstylno-stalowych. - Opona starego typu osiąga przebieg do 80 tys. km, a całostalowa ponad cztery razy większy - tłumaczy Janusz Krupa z Goodyeara. W 2005 roku opony starego typu stanowiły zaledwie 6 procent rynku, gdy w 2004 roku ich udział wynosił ok. 17 procent.
Od kilku lat najpopularniejsza jest opona do naczep o rozmiarze 385/65 R 22,5. Jej wielkość sprzedaży nie zmienia się. Szybko rośnie popyt na opony do pojazdów wielkopojemnych. Największy przyrost sprzedaży zanotowano w rozmiarze 265/70 R 17,5 (opony do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta