PZU i "Stop wariatom drogowym"
PZU wznowiło kampanię "Stop wariatom drogowym". Firma wypłaca ponad 80 procent odszkodowań za wypadki samochodowe w Polsce. Celem akcji jest poprawa bezpieczeństwa na polskich drogach. - Kampania zaplanowana jest na czerwiec, lipiec, sierpień oraz październik, gdyż, jak wynika z danych Komendy Głównej Policji, w tym miesiącach na polskich drogach ginie najwięcej osób - mówi "Rz" Michał Witkowski, p.o. rzecznika PZU. Ubiegłoroczna kampania odbywała się w tych samych miesiącach. Z informacji "Rz" wynika, że ubiegłoroczna akcja kosztowała 9 mln zł , w tym na zakup reklamy zewnętrznej wydano 3,6 mln zł. Od wczoraj w głównych stacjach telewizyjnych pokazywane są spoty reklamowe opłacone przez PZU. Elementem kampanii będą również reklamy w prasie, radiu, Internecie, reklamy zewnętrzne oraz specjalne imprezy, np. w domach handlowych.
a.h.b.