Osobisty kontakt z brokerem nadal bardzo pożądany
W dobie Internetu wydawałoby się, że sieć punktów obsługi klienta powinna mieć mniejsze znaczenie. Tak jednak nie jest. Rozbudowana sieć placówek jest bardzo ważna dla drobnych inwestorów, zwłaszcza dla tradycjonalistów oraz mało aktywnych.
Najwięcej punktów obsługi klienta (POK) ma Centralny Dom Maklerski Pekao. Dysponuje on prawie setką placówek. Drugie miejsce pod tym względem zajmuje Biuro Maklerskie BPH; posiada 52 punkty obsługi klienta. Trzeci jest Dom Maklerski BZ WBK z 43 placówkami.
Rozbudowana sieć POK jest ważna dla osób, które nie mogą albo nie chcą przeprowadzać transakcji przez Internet. Duża liczba placówek rozsianych w całym kraju umożliwia takim klientom...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta