Wymień punkty, weź prezenty
Kredytowe karty co-brandowe (partnerskie) - a więc wydawane przez bank wspólnie z firmą zajmującą się zupełnie inną działalnością, np. operatorem telekomunikacyjnym, wydawnictwem, portalem internetowym, siecią sklepów lub stacji benzynowych - cieszą się umiarkowaną popularnością. Mówi się o nich niewiele, a jeśli ktokolwiek je promuje, to nie bank, dla którego jest to produkt niszowy, tylko przede wszystkim partner. Tymczasem wiele z tych produktów zasługuje na uwagę.
Karta co-brandowa bardzo często zapewnia wszystko to, co podstawowa karta kredytowa danego banku. Oprocentowanie jest podobne, za wydanie płaci się tyle samo, identyczne są dodatkowe funkcje i zasady zwalniania klienta z opłaty rocznej. Oprócz tego dostaje się jednak dostęp do programów rabatowych, lojalnościowych, promocji organizowanych przez partnera banku.
Dlatego jeżeli operator telekomunikacyjny, z którego usług korzystamy, lub stacja benzynowa, na której najczęściej tankujemy, współpracują z bankiem przy wydawaniu kart kredytowych, warto przyjrzeć się bliżej ich wspólnemu produktowi. ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta