Globalna sprzedaż i troska
Marketing społecznie zaangażowany próbuje złagodzić skutki konsumpcji, wywołując w nas lekkie‚ niegroźne w skutkach‚ a nawet przyjemne poczucie winy. Nie jest jasne‚ czy po nabyciu modnych dżinsów zaangażujemy się w obronę planety. Ale może poczucie winy też jest modne?
Najnowsza reklama włoskiej firmy Diesel‚ którą zamieściły m.in. tygodnik "Time"‚ magazyny "Vogue" i "Esquire", przedstawia dwie modelki spacerujące po placu św. Marka w Wenecji. Nie byłoby w tym nic zaskakującego‚ gdyby nie to‚ że zamiast gołębi po placu chodzą papugi ary. Obok napis: "Globalne ocieplenie już jest". Całą serię reklamautorstwa słynnego fotografa Terry'ego Richardsona można obejrzeć na stronie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta