Nowy image koncernu
Kampania reklamowa Philipsa
Nowy image koncernu
Od początku września br. koncern Philipsa bombarduje świat hasłem "Let'smake things better". Pod tym hasłem ukazały się w wiodących dziennikach i tygodnikach całostronicowe ogłoszenia, a w telewizji 60- sekundowe filmy reklamowe Philipsa. Nowa kampania reklamowa ma trwać 3 miesiące, a odbiorcami jej są nie tylko klienci, ale dostawcy i akcjonariusze Philipsa na całym świecie. Koszty kampanii idą w miliony dolarów. "Odkryjmy lepszy świat" jest polskim odpowiednikiem ogólnoświatowego hasła: "Let'smake things better". Zapowiadaliśmy tę kampanię w "Rz" z dnia 20 września.
Ojcem kampanii reklamowej Philipsa jest Cor Boonstra, jeden z sześciu wiceprezesów odpowiedzialny w radzie koncernu za komunikację. Boonstra typowany jako następca Jana Timmera, wyjaśniał w tydzień po wylansowaniu reklamy holenderskim telewidzom, o co chodzi. "Chcemy przekazać światu wiadomość o nowym image'ukoncernu, bo Philips zmienił się i jest młodym i nowoczesnym koncernem. Do tej pory nasz image był za chłodny".
Późny start
To pierwsza globalna kampania reklamowa koncernu Philips. Zdaniem ekspertów od reklamy, Philips zabrał się późno za kreowanie własnego wizerunku. Główny konkurent Sony cieszy się od 15 lat światową renomą, bo globalną...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta