G+J zrywa z gadżetomanią
- Wydatki na gadżety i niskie ceny pism powodują ogromne straty. Ze względu na spadek sprzedaży mutacji z gadżetami polskie wydawnictwa tracą rocznie po kilkanaście milionów złotych, a nakłady na gadżety zmniejszają rentowność tytułów -mówi Magdalena Malicka, prezes G+J Polska. Właśnie w trosce o rentowność wydawnictwo zamierza w 2007 r. zrezygnować z gadżetów, choć - jak przyznaje prezes Malicka - wydaje się to karkołomnym przedsięwzięciem. Między innymi dlatego, że na polskim rynku wydawniczym nie ustaje szał na dokładanie do gazet upominków dla czytelników.
Dodawane do gazet torby, szaliki, płyty DVD czy parasolki zwiększają sprzedaż, ale windują koszty wydania...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta