Zawsze warto dziękować
Biznesowe zaklęcia
Zawsze warto dziękować
Profesorowie amerykańskich szkół biznesu ubolewają, że ich byli uczniowie pracujący dziś jako prezesi i dyrektorzy różnych firm, zapomnieli o stosowaniu w praktyce jednego z najbardziej skutecznych narzędzi pracy menedżera -- podziękowania.
Tom Peters, autor kilku bestsellerów z dziedziny zarządzania, swoją najnowszą książkę pt. "The pursuit of wow" (W poszukiwaniu "och! ") w dużej części poświęcił właśnie roli podziękowania w biznesie. Jego zdaniem, wyrażenie wdzięczności przynosi efekt porównywalny do kamienia wrzuconego do wody -- koła zataczają coraz większe i szersze kręgi. Ludzie pamiętają długo, że ktoś był uprzejmy. Wolą też robić interesy z ludźmi miłymi i dobrze ułożonymi niż z takimi, którzy okazują swoje niezadowolenie.
Podziękowanie może występować pod różnymi postaciami -- listu, karty pocztowej, plakatu, kampanii reklamowej. Można je też...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta