Elektronika zaatakuje jesienią
W branży RTV/AGD czeka nas gorąca jesień i zima. Dla sieci handlowych to okres decydujący o ich rocznych wynikach finansowych. Według informacji "Rz" handlowcy wydadzą na reklamę tyle co jeszcze nigdy dotąd. Niektóre sieci zwiększą budżety nawet o kilkaset procent. Marketingowcy zapowiadają, że zobaczymy kampanie, jakich jeszcze nie było.
Im taniej, tym więcejZa elektronikę płacimy coraz mniej. Obniżki cen w tym segmencie, następujące mimo rosnących kosztów pracy, są jednym z powodów zaskakująco niskiej inflacji.
Kuchenki mikrofalowe czy chłodziarko-zamrażarki są tańsze o ponad 30 proc. niż jeszcze kilka lat temu. Według danych firmy GfK ceny, mimo że już bardzo niskie, w ciągu ostatniego roku (według danych z czerwca) spadły o kolejne 1,3 proc. Trudno się zatem dziwić, że np. w segmencie zmywarek notuje się wzrost sprzedaży rzędu 30...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta