Terenowy pikap
Mitsubishi L200 zbudowany jest zgodnie z wszelkimi kanonami konstruowania samochodów terenowych. Ma solidną podłużnicową ramę, mocnego diesla, skrzynię rozdzielczą i duży prześwit.
Coraz rzadziej spotykane są auta z ramą, więc pozycja kierowcy w L200 zaskakuje. Siedzi się w nim jak w kajaku - niemal na płasko. Chociaż fotele montowane są wysoko, to także wysoko, nad ramą, są nogi prowadzącego. Jednak do nietypowej pozycji za kółkiem łatwo się przyzwyczaić i jest ona wygodna.
Z tyłu pasażerowie mają sporo miejsca na nogi i nad głowami, szkoda jedynie, że oparcie nie ma regulowanego kąta pochylenia.
Na nierównościachMechanizm kierowniczy pracuje lekko, ale wymaga prawie czterech...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta