Handlowa telewizja
Pomysł na monitory sklepowe, czyli POS TV jest prosty - na stojącym przy półce ekranie wyświetlane są reklamy i filmy związane z produktem, który leży tuż obok. To strzał w dziesiątkę, większość Polaków bowiem nadal robi zakupy spontanicznie, podejmując decyzję o wyborze produktu w sklepie, a nie w domu, więc wpływ takiej reklamy jest bardzo wysoki.
Reklama przy półce
Badanie, jak klienci postrzegają ten nowy rodzaj reklamy, przeprowadził Dom Badawczy Maison na zlecenie firmy Internet Media Services (IMS), która instaluje systemy POS TV. 70 proc. ankietowanych uznało, że filmy wyświetlane przy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta