Reklama bardziej narodowa
Porządki w bułgarskiej telewizji
Reklama bardziej narodowa
Wpływy rzędu 15 -- 16, a jak dobrze pójdzie, nawet 20 mln dolarów ma zamiar uzyskać bułgarska telewizja publiczna z tytułu emitowanych reklam. Jest to suma prawie trzykrotnie większa od uzyskanej w roku ubiegłym. Mniej zarobią agencje reklamowe, wobec których postawiono o wiele bardziej surowe wmagania. Agencjom obcym dostęp do telewizji odcięto.
Na Bułgarską Telewizję Narodową, gdyż tak brzmi jej oficjalna nazwa, składają się dwa programy: Kanal 1 i Efir 2. Ten pierwszy ogląda 84 proc. , a ten drugi 54 proc. społeczeństwa. Łącznie emitują one 6 tys. godzin programu rocznie, co przy zaakceptowanej przez nadzorującą telewizję Komisję Parlamentarną ds. RTV i Agencji BTA zasadzie 8 minut...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta