IBM zmienia twarz
IBM zmienia twarz
Firma IBM dokonuje właśnie całkowitego przewartościowania swej strategii. Przez całe lata koncern miał oczywiście ogromny wpływ na kierunek rozwoju przemysłu software'owego i pozostaje największym producentem oprogramowania. Jednak marka IBM, szczególnie jeśli idzie o rozwiązania przeznaczone dla zwykłego użytkownika komputera osobistego, nie -odmiennie kojarzona jest przede wszystkim ze sprzętem. Nowa polityka firmy, zakładająca wprowadzenie na rynek wielu produktów dla użytkowników o różnych potrzebach oraz całkowicie nową strategię sprzedaży, ma tę sytuację diametralnie zmienić.
IBM przyznaje, iż kierownictwo firmy zdało sobie sprawę, że produkcja sprzętu komputerowego przy corocznym spadku jego cen rzędu 30--40 proc. nie może być dłużej motorem rozwoju firmy. Niepodobieństwem jest takie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta