Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klienci lepiej oceniają usługi

10 czerwca 2011 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Część branż z wynikiem ok. 60 proc. ma powody do zadowolenia. Poczta i kurierzy na pewno nie.
źródło: Rzeczpospolita
Część branż z wynikiem ok. 60 proc. ma powody do zadowolenia. Poczta i kurierzy na pewno nie.

Średni wskaźnik zadowolenia Polaków z wizyt w sklepach, bankach czy urzędach powoli rośnie

– Choć wolno, rośnie: w 2010 r. wskaźnik wynosił 44 proc., a jeszcze rok wcześniej 35 proc. Z jakością obsługi klienta jest coraz lepiej. Świadczy o tym zwiększenie zadowolenia konsumentów w I kwartale; taki trend można zaobserwować już od czterech lat – mówi Mirosław Bartoń, prezes Vision SecretClient, prowadzącej portal Jakoscobslugi.pl. Ogólny poziom obsługi liczono na podstawie ok. 700 tys. ankiet.

– Polski rynek dojrzewa, więc teraz firmy skupiają się na utrzymaniu swoich klientów. Zadowolony kupuje więcej, a niezadowolony jeszcze powie o tym znajomym lub opisze...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8950

Spis treści
Zamów abonament