Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Informacja o sponsorze

26 sierpnia 2011 | Prawo | SW

Informacje o tym, przez kogo jest sponsorowana audycja, mogą pojawiać się po przerwie reklamowej. Wynika to z wchodzących dziś w życie zmian w rozporządzeniu w sprawie sposobu sponsorowania audycji lub innych przekazów. Wcześniej zakazywało wszelkich wzmianek o sponsorze audycji radiowej i telewizyjnej w czasie emisji.

Od dziś będzie to możliwe także w momencie wznowienia emisji po przerwie na reklamę i telesprzedaż. Wynika to z nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji. Tak jak dotychczas podczas emisji będzie można wskazywać np. sponsora, który udostępnił usługi polegające na pomiarze czasu (np. zawody sportowe). Dopuszcza się też dwukrotne wskazanie sponsora, który udostępnił nagrody dla uczestników konkursów.

podstawa prawna: rozporządzenie KRRiT z 27 lipca 2011 r. DzU nr 165,  poz. 994

Brak okładki

Wydanie: 9014

Spis treści

Mieszkania i apartamenty w Trójmieście

Zamów abonament