Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ekrany reklamowe zdobywają rynek

19 stycznia 2012 | Ekonomia | Magdalena Lemańska PM
W Polsce wydatki na POS TV są małe
źródło: Rzeczpospolita
W Polsce wydatki na POS TV są małe

Na świecie ekrany w sklepach zarobiły w 2011 roku prawie 4 mld dol. W Polsce jest ich już ok. 20 tys.

W Polsce z monitorami reklamowymi, które wiszą w holach i przy kasach tylko w supermarketach Tesco, Piotr i Paweł oraz Alma, ma styczność już jedna czwarta dorosłych Polaków (ok. 7,1 mln) – wynika z badań MillwardBrown SMG/KRC. Zleciła je spółka Call2Action, która zarządza 3 tys. ekranów.

Wielkości całej branży, zwanej digital signage lub POS TV, w Polsce nikt na razie nie zna. W 2008 r....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9135

Wydanie: 9135

Spis treści
Zamów abonament