Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Obchody jubileuszowe – reklama czy reprezentacja firmy

27 kwietnia 2012 | Prawo i praktyka | Paulina Sroka
źródło: Rzeczpospolita

Organizator imprezy jubileuszowej może zaliczyć do kosztów podatkowych wyłącznie wydatki o charakterze promocyjnym. Te związane z samą organizacją imprezy już nie

Tak uznała Izba Skarbowa w Łodzi w interpretacji z 1 marca 2012 r. (IPTPB3/423-314/11-2/GG).

Wnioskodawca – jeden z banków – był współorganizatorem obchodów Krajowego Święta Bankowości i uroczystości związanych z jubileuszem istnienia Krajowego Związku Banków. Program uroczystości objął imprezę zamkniętą, w której wzięli udział m.in. przedstawiciele banków i firm współpracujących, a także imprezę otwartą.

Wydatki związane z organizacją imprezy dotyczyły m.in. zamieszczenia informacji o obchodach w gazetach i na stronie internetowej, wysyłki zaproszeń dla gości i sponsorów, transportu, wynajmu i przygotowania lokalu, cateringu, występu artystycznego, zakupu gadżetów, przygotowania materiałów reklamowych umieszczonych w miejscach obchodów czy organizacji wystawy towarzyszącej.

Aby sfinansować swoją część wydatków, bank zawarł umowy sponsoringu z bankami i instytucjami...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9219

Wydanie: 9219

Spis treści

Turystyka

Zamów abonament