Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Piwna ofensywa przed Euro

27 kwietnia 2012 | Ekonomia | Beata Drewnowska
źródło: Rzeczpospolita

Nawet o 2 proc. może w 2012 r. zwiększyć się sprzedaż piwa dzięki piłkarskim mistrzostwom

Niemal 58 mln zł przeznaczyły browary na reklamy w I kwartale – podaje firma badawcza Kantar Media.

Wydatki te były o prawie jedną piątą wyższe niż rok temu. Najwięcej – ponad 25,5 mln zł – na reklamy przeznaczyła grupa Żywiec, wicelider branży.

Walka o kibiców

Pierwsze miesiące roku były dla browarów zaledwie rozgrzewką. Kulminacja promocyjnej gorączki przypadnie z pewnością na maj i czerwiec, czyli na dni poprzedzające mistrzostwa Europy w piłce nożnej.

– Euro 2012 jest kluczowym wydarzeniem na rynku piwa w tym roku – mówi Melania Popiel, rzeczniczka Carlsberg Polska, trzeciej firmy piwowarskiej w kraju.

– Sport, obok muzyki i kina, to kluczowa platforma do komunikowania się browarów z konsumentem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9219

Wydanie: 9219

Spis treści

Turystyka

Zamów abonament