Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Milusińscy sprzedadzą wszystko

26 maja 2012 | Plus Minus | Joanna Bojańczyk
źródło: Corbis
Po udanym castingu roczny  Olivier  ma szanse zaistnieć  w reklamie proszku  do prania.  Brad Pitt ma konkurenta
autor zdjęcia: Darek Golik
źródło: Fotorzepa
Po udanym castingu roczny Olivier ma szanse zaistnieć w reklamie proszku do prania. Brad Pitt ma konkurenta

Proszek do prania można reklamować w pierwszym roku życia. Rodzice, agencje i „łowcy talentów” popychają dzieci do kariery w show-biznesie

Na korytarzu w pokoju na Chełmskiej trwa casting Agencji Aktorskiej Promocji Dzieci Andy Max. Poszukuje się kandydatów do dwóch reklam: proszku do prania – wiek od zera do czterech lat, oraz soku – tu trzeba mieć lat więcej niż pięć, mniej niż 15.

Tłumów nie ma. W pokoju numer 7 czeka kilka osób z małymi dziećmi. Trzyipółletniej Amelii, która przyszła z mamą Izabelą, niestety nie dano szansy, chociaż jest dziewczynką ładną, wesołą i śmiałą. Ale wada wymowy dyskwalifikuje, bo w tej reklamie dziecko będzie musiało się odezwać.

Po krótkim seansie zdjęć rocznego Oliviera jego rodzice, Edyta i Jarosław, są pełni nadziei, że synek dostanie rolę. Znajomi im mówili, że mały jest fotogeniczny, lubi pozować, więc gdy przeczytali ogłoszenie, postanowili spróbować. Na rezultat castingu muszą poczekać trzy dni. Niezpieczeństwa występowania dziecka w reklamach nie dostrzegają.

– To nie film – mówi Edyta.

– Przecież mała to zapomni, a ja chciałabym skorzystać z okazji, bo pieniądze są potrzebne – tłumaczy Joanna – mama ślicznej niebieskookiej Marysi, dziewięć miesięcy. Dziecko jej znajomych ludzie z agencji reklamowej zaczepili w Złotych Tarasach i zaproponowali udział w reklamie. To ją...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9242

Wydanie: 9242

Spis treści
Zamów abonament