Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nagrody dla marek w kulturze

26 maja 2012 | Kultura | Jacek Cieślak

Wyróżnienia. Grzegorz Jarzyna i Krzysztof Warlikowski zostali laureatami Culture.pl Superbrands

Wyróżnienie Superbrands jest przyznawane przedstawicielom najsilniejszych marek biznesowych i osobowości budujących markę Polski w kraju i za granicą. Po raz pierwszy otrzymali je artyści i szefowie instytucji kultury.

Zwycięzców, we współpracy z Superbrands, wyłoniło jury powołane przy Instytucie Adama Mickiewicza.

Grzegorza Jarzynę doceniono „za największą intuicję w interpretowaniu rzeczywistości naszych czasów i natury współczesnego człowieka". Krzysztof Warlikowski został nagrodzony „za odwagę w poszukiwaniach i wprowadzaniu nowych tematów i nowych rozwiązań estetycznych w teatrze .

Wydanie: 9242

Wydanie: 9242

Spis treści
Zamów abonament