Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Firmy nadal tną wydatki na reklamę

20 listopada 2012 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Reklama wg Starlinka
źródło: Rzeczpospolita
Reklama wg Starlinka

Dom mediowy Starlink znów obniżył całoroczne prognozy dla reklamowego rynku. Niebawem podobne zmiany ogłosi sieć ZenithOptimediaGroup.

Ostatnie, sierpniowe prognozy Starlinka mówiły o całorocznym spadku rynku reklamy w tym roku o 3,5–4,5 proc. – Postępujące spowolnienie gospodarcze, pogarszające się nastroje konsumenckie oraz sygnały z rynku świadczące o tym, że czwarty kwartał może być szczególnie trudny dla rynku, powodują rewizję naszych prognoz na 2012 r. do poziomu ok. -6 proc. – mówi Lidia Kacprzycka,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9391

Wydanie: 9391

Spis treści
Zamów abonament