Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marketing pomaga także w sprzedaży internetowej

20 listopada 2012 | Ekonomia | PM
Sklepy wydają na reklamę niewiele
źródło: Rzeczpospolita
Sklepy wydają na reklamę niewiele

Tylko co setny e-sklep nie inwestuje w żadną działalność marketingową. Większość wydaje na ten cel niewielki procent przychodów.

W Polsce działa już ok. 12 tys. e-sklepów. Dlatego nie jest zaskoczeniem, że w sieci, podobnie jak w tradycyjnej sprzedaży detalicznej panuje coraz ostrzejsza konkurencja. Ponieważ sieciowe sklepy i tak pracują na niskich marżach, coraz częściej polem rywalizacji jest reklama.

Z badania przeprowadzonego na użytek raportu eHandel Polska 2012 wynika, że jedynie nieco ponad 1 proc. ankietowanych firm nie stosuje żadnej formy wsparcia marketingowego. Z kolei największą popularnością cieszą się:...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9391

Wydanie: 9391

Spis treści
Zamów abonament