Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Telewizji w Internecie jak na lekarstwo

20 czerwca 2013 | Ekonomia | ML
Perspektywy rozwoju rynku wideo w internecie w polsce oraz w skali globalnej w ciągu 4 lat
źródło: Rzeczpospolita
Perspektywy rozwoju rynku wideo w internecie w polsce oraz w skali globalnej w ciągu 4 lat

Poza ofertą operatorów płatnej telewizji większość interesujących widzów kodowanych kanałów TV wciąż jest niedostępna w sieci w technologii streamingu wideo.

To, że należący do Polsatu internetowy serwis wideo Ipla wprowadził do swojej oferty 14 klasycznych linearnych stacji telewizyjnych, niewiele zmienia na polskim rynku. Wśród tych kanałów jest tylko jeden nadawcy zagranicznego – Discovery.

– To największa umowa na usługi VOD, jaką do tej pory podpisaliśmy w Polsce – mówi Olgierd Dobrzyński, regionalny szef Discovery Networks. Mimo tego by nowa oferta Ipli była konkurencyjna dla pakietów oferowanych przez np. sieci kablowe, musiałaby  zawierać np. kanały z oferty konkurencji Polsatu oraz sportowe i filmowe kanały premium (dodatkowo płatne). Takiego internetowego pakietu nie należy się na razie w Polsce spodziewać. Dlaczego?

– Na kanałach, które widzowie mają bezpłatnie w telewizji naziemnej, nie ma w sieci jak zarabiać. A koszty internetowej emisji są wysokie.  Z kolei płatne kanały telewizyjne,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9566

Wydanie: 9566

Spis treści
Zamów abonament