Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Misja Klient znalazła uznanie specjalistów

20 czerwca 2013 | Ekonomia | d.e.
Piotr Gajek dyr. wykonawczy ds. strategii relacji z klientami Orange Polska
źródło: __Archiwum__
Piotr Gajek dyr. wykonawczy ds. strategii relacji z klientami Orange Polska

Od 2010 r. Orange Polska realizuje program poprawy poziomu obsługi klienta. Niedawno uzyskał on prestiżową nagrodę CRM Excellence Awards przyznaną przez Gartnera i portal 1to1 Media.

O prawie sześć punktów poprawił się w 2011 tzw. NPS Orange Polska – wskaźnik stosunku wysoko lojalnych klientów, którzy są gotowi polecać usługi operatora w stosunku do grupy umiarkowanie zadowolonych, którzy łatwo mogą przejść do konkurencji. Jeszcze około 4 pkt brakuje do wypracowania NPS na pożądanym poziomie dodatnim.

Orange poprawia NPS, realizując do 2010 r. program Misja...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9566

Wydanie: 9566

Spis treści
Zamów abonament