Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Stanowczość przy kasie

24 sierpnia 2013 | Druga strona | Michał Płociński
Michał Herde
autor zdjęcia: Andrzej Cynka
źródło: Fotorzepa
Michał Herde

Michał Herde, prezes warszawskiego oddziału Federacji Konsumentów

Rz: Rośnie liczba skarg do powiatowych i miejskich rzeczników konsumenta. Czy Polacy są coraz bardziej świadomi swoich praw?

Michał Herde: Jest pod tym względem lepiej, ale wiedza konsumentów nadal jest bardzo powierzchowna. Wszyscy niby już wiedzą, że ustawowo istnieje coś takiego jak gwarancja produktu i że możemy składać reklamacje, ale nadal nie jest wiedzą powszechną to, jak to robić.

Gwarancja przysługuje nam przez dwa lata...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9621

Zamów abonament