W czasach dekoniunktury rodzą się giganci
Jeremy Gutsche. Co dobrego jest w recesji i jak sobie z nią radzić – mówi twórca Trendhunter.com
Udział w polowaniu nie należy do spraw, którymi chwalą się biznesmeni. Chyba że chodzi o polowanie bezkrwawe, na trendy konsumenckie - które dziennik „The Independent" określa słowem „fajny".
W tej właśnie dziedzinie – wyławianiu nowych tendencji w zachowaniach rynków - specjalizuje się 35-letni Kanadyjczyk, Jeremy Gutsche.
Jak sam przyznawał niedawno w rozmowie z „Rz", najpierw sam długo szukał sposobu na swój własny biznes, po czym postanowił zająć się właśnie tym: wynajdywaniem takich sposobów. - Zostałem konsultantem doradzającym dużym firmom w znalezieniu ich własnych pomysłów – mówił pół żartem pól serio Gutsche, dziś właściciel kultowego w północno-amerykańskim biznesie serwisu internetowego Trendhunter.com.
Trendy z obserwacji
Gutsche założył ten serwis, migający...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta