Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sposób na skuteczną motywację handlowca

08 stycznia 2014 | Kariera i biznes
Jak firmy zachęcają sprzedawców do pracy
źródło: Rzeczpospolita
Jak firmy zachęcają sprzedawców do pracy

Popularny w polskich firmach system nagradzania pracowników zależnie 
od wypracowanego przez nich przychodu jest mało efektywny.

Specjaliści ds. sprzedaży nie tylko otwierają listę najczęściej poszukiwanych kandydatów (mają największy wybór ofert pracy na portalach rekrutacyjnych), ale też częściej niż inni pracownicy mogą liczyć na premie od swych wyników.

Prawie osiem na dziesięć przedsiębiorstw nie ogranicza się do płacy zasadniczej, a stosuje wobec pracowników sprzedaży prowizyjny system wynagrodzeń – wynika z badania firmy doradczej Fern Partners, do którego dotarła „Rz".

Według jej raportu opartego na opiniach ponad 100 menedżerów sprzedaży,  handlowcy zazwyczaj są rozliczani z wyników raz w miesiącu. Ich prowizja zależy najczęściej od przychodów, jakie wypracują, albo wielkości...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9732

Wydanie: 9732

Spis treści
Zamów abonament