Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Co szef zrobi dla firmy

11 stycznia 2014 | Pierwsza strona | Danuta Walewska AB

Biznes | Arsenał nietypowych środków, po które sięgają polscy prezesi, jest znacznie skromniejszy niż na Zachodzie.

Udział w turnieju golfowym, wywiad dla kolorowej prasy, mecz piłki nożnej czy tenisa, logo na ubraniu – to wszystko, co poza typową działalnością biznesową są w stanie zrobić polscy menedżerowie.

To znacznie mniej niż ich zagraniczni odpowiednicy, którzy zgadzają się na fotografie w nietypowych sytuacjach czy włączanie się do pracy „na pierwszej linii".

– W Polsce nietypowych akcji marketingowym z udziałem menedżerów jest niewiele – uważa specjalista od wizerunku Piotr Tymochowicz. Jego zdaniem wymaga to zmiany...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 9735

Wydanie: 9735

Spis treści

Pierwsza strona

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament