Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rewolucja w promocji mniej dotkliwa

12 lutego 2014 | Ekonomia i Rozwój
Kampanie informacyjne wspierają eksport naszej żywności
źródło: Rzeczpospolita
Kampanie informacyjne wspierają eksport naszej żywności

Rosną szanse na to, 
aby kampanie promujące żywność były nadal wspierane z budżetów krajowych. 
Takie rozwiązanie popiera 
m.in. nasz rząd.

Z informacji „Rz" wynika, że jest już gotowe stanowisko Polski w sprawie nowych zasad promocji żywności w UE.  Jesteśmy za tym, aby kampanie były nadal wspierane częściowo z budżetów krajowych.

Pod koniec 2013 r. Komisja Europejska zaproponowała, aby producenci pokrywali 50 lub 40 proc. kosztów związanych z promocją. Brakująca kwota miałaby pochodzić z budżetu unijnego.

Dziś Bruksela finansuje kampanie promocyjne w 50 proc. Producenci wykładają jednak tylko 20 proc. kwoty, bo reszta pieniędzy pochodzi z budżetów krajowych.

Od samego początku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9762

Wydanie: 9762

Spis treści
Zamów abonament