Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Upały sprzyjają producentom lodów

30 lipca 2014 | Ciekawa ekonomia
Kupujemy głównie w sklepach
źródło: Rzeczpospolita
Kupujemy głównie w sklepach

Żywność | Wytwórcy mrożonych deserów liczą na udany sezon. Ich sprzedaż powinna rosnąć także w kolejnych latach.

Beata Drewnowska

– Dzięki pogodzie, jaką mamy w tym roku, lody są jedną z najdynamiczniej rozwijających się kategorii produktowych, w zakresie których działamy w Polsce – mówi „Rz" Mariusz Staszczuk, dyrektor sprzedaży w firmie Nestle Polska.

Spółka się spodziewa, że jej mrożone desery zanotują w 2014 r. dwucyfrowy wzrost sprzedaży. Wpływ będzie miała na to m.in. marka Schöller, którą firma reaktywowała w naszym kraju w pierwszej połowie 2014 r.

Lato ma decydujący wpływ na całoroczne wyniki producentów lodów i lodziarni, ponieważ nadal prawie 90 proc. sprzedaży mrożonych deserów przypada na okres od początku maja do końca września. Dlatego – jeżeli kolejne tygodnie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9902

Wydanie: 9902

Spis treści
Zamów abonament