Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Liderzy cenią swój region

21 września 2015 | Życie Rzeszowa i Podkarpacia

Podkarpackie szczyci się zarówno markami znanymi 
od lat, jak i nowymi produktami.

Sprzęt AGD z Zelmera, autobusy z Autosanu, opony z Dębicy i krośnieńskie szkło to ikony regionu, cenione w Polsce i za granicą. Ostatnia dekada przyniosła wysyp nowych firm, które odniosły globalny sukces: kosmetyki Inglot z Przemyśla, krzesła Nowego Stylu, okapy Ciarko, oprogramowanie Asseco... Listę można by ciągnąć długo.

W nowej perspektywie finansowej Unii Europejskiej władzom województwa udało się wynegocjować 4 mln euro na promocję. Realny termin wykorzystania tych pieniędzy to lata 2016–2022.

– Z dumą zapraszamy naszych klientów na Podkarpacie – mówi Magdalena Tokarczyk-Cyran, dyrektor Grupy Nowy Styl. —bd

Wydanie: 10249

Wydanie: 10249

Spis treści
Zamów abonament