Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ubezpieczenia migrują do sieci

22 grudnia 2015 | Ekonomia
Klienci wciąż cenią kontakt bezpośredni
źródło: Rzeczpospolita
Klienci wciąż cenią kontakt bezpośredni

Towarzystwa pójdą w ślady bankowości mobilnej. Pełna obsługa klienta przez internet ma być standardem.

Mateusz Pawlak

Klienci ubezpieczycieli kontaktują się z zakładami stosunkowo rzadko – zwykle raz na rok. Tylko niespełna co czwarty klient wykonuje jakiekolwiek czynności związane z ubezpieczeniem przynajmniej raz na trzy miesiące – wynika z raportu KPMG.

Rośnie jednak zainteresowanie usługami ubezpieczeniowymi online. Według analityków KPMG w ciągu najbliższych pięciu lat standardem wśród największych ubezpieczycieli będzie udostępnianie konta klienta online oraz pełnej obsługi polisy i szkody przez internet.

Cyfrowe wyzwanie

Jak zauważają autorzy raportu, w ciągu ostatnich czterech lat liczba Polaków korzystających...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10327

Wydanie: 10327

Spis treści
Zamów abonament