Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie interesuje nas chwilowy sukces

05 kwietnia 2016 | Życie Wielkopolski | Beata Drewnowska
źródło: materiały prasowe

Piwo z Grodziska trafi za granicę. Mamy zapytania z Europy, USA i Azji – mówi członek zarządu i współwłaściciel Browaru w Grodzisku Wielkopolskim Aleksander Chmielewski.

Rz: Niedługo minie rok od powrotu piwa grodziskiego na rynek. Co już osiągnęliście?

Aleksander Chmielewski: Skupiliśmy się na warzeniu piwa, które nie odbiegałoby jakością od tego popularnego w przeszłości. Chcieliśmy także, aby było ono jak najbardziej dostępne dla konsumentów. Pomimo krótkiego okresu, udały nam się obydwie te rzeczy. Piwo z Grodziska ma dobre opinie na piwnych forach i zostało uznane za jeden z trzech najlepszych debiutów 2015 r. przez portal Browar.biz. Marka zakorzeniła się już w Wielkopolsce i jest obecna w kilku ogólnopolskich sieciach handlowych.

Dlaczego zdecydowaliście się na markę nieobecną na rynku przez 22 lata?

Mogliśmy postawić na modne ostatnio piwo mocno chmielone. Nie zależało nam jednak na krótkotrwałym sukcesie, ale na czymś, co mogłoby być bardziej trwałe i umocowane w historii. Dlatego sięgnęliśmy po piwo znane w Polsce od blisko...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10412

Wydanie: 10412

Spis treści
Zamów abonament