Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polski rynek ma potencjał, trzeba stawiać na e-handel

10 października 2018 | Raporty RZ | Piotr Mazurkiewicz
≥Jacek Klee, country manager w Cleverboxes Polska
źródło: materiały prasowe
≥Jacek Klee, country manager w Cleverboxes Polska

Jacek Klee | Przy starcie e-sklepu pomagają platformy typu marketplace – mówi country manager w Cleverboxes Polska

Co było powodem wejścia na polski rynek e-handlu?

Jacek Klee: Zanim się na to zdecydowałem, kilkanaście lat pracowałem w dużej korporacji – jednym z liderów branży komputerowej w USA. Pełniłem tam różne stanowiska sprzedażowe. Dzięki temu mogłem zobaczyć od podszewki, jak to wygląda, jak nawiązuje się kontakty z klientami i rozwija działalność. To była cenna nauka, choć ostatecznie zdecydowałem się na porzucenie kariery w korporacji. Dołączyłem do firmy zajmującej się pisaniem różnego typu oprogramowania i realizującej projekty na zamówienie firm, mających szczególne potrzeby w tym zakresie. Tak się złożyło, że robiliśmy akurat projekt dla firmy e-commerce Cleverboxes w Wielkiej Brytanii, spodobały się im nasze pomysły i sami zaproponowali współpracę w zakresie wprowadzenia ich modelu do Polski, na co się zdecydowaliśmy.

Na Wyspach firma handluje elektroniką, domowymi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Wykup dostęp do pełnego Archiwum na 120 minut.

wyślij SMS o treści RP.ARCHIWUM na 7936
(koszt: 9 zł + VAT)

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Wydanie: 11176

Wydanie: 11176

Spis treści

Wyślij SMS o treści

RP.ARCHIWUM na 7936

i wykup dostęp do pełnego Archiwum
na 120 minut (koszt: 9zł + VAT)

lub

Zamów abonament