Promocja wizerunku firmy
Public relations w Polsce (6)
Promocja wizerunku firmy
Każda firma prędzej czy później pragnie uatrakcyjnić swój wizerunek, czyli sposób, w jaki jest postrzegana od wewnątrz, jak i z zewnątrz.
Może to nastąpić, gdy firma czuje się na tyle silna, by zwrócić się bezpośrednio do konsumentów lub pewnej ich grupy tworzącej rynek, na którym firma działa. Dzieje się tak również wtedy, gdy firma kuleje, gdy nie radzi sobie z konkurencją i pragnie wyróżnić się spośród innych firm walczących o tych samych klientów. Załóżmy, nie wdając się w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta