Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Promocja wizerunku firmy

18 stycznia 1994 | Styl życia | AK

Public relations w Polsce (6)

Promocja wizerunku firmy

Każda firma prędzej czy później pragnie uatrakcyjnić swój wizerunek, czyli sposób, w jaki jest postrzegana od wewnątrz, jak i z zewnątrz.

Może to nastąpić, gdy firma czuje się na tyle silna, by zwrócić się bezpośrednio do konsumentów lub pewnej ich grupy tworzącej rynek, na którym firma działa. Dzieje się tak również wtedy, gdy firma kuleje, gdy nie radzi sobie z konkurencją i pragnie wyróżnić się spośród innych firm walczących o tych samych klientów. Załóżmy, nie wdając się w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 172

Spis treści
Zamów abonament